Jag fick ett så fint råd av Kjell om hur jag ska tänka kring mitt företag. Tjejen i kassan på Ica kan erbjuda en grillad kycklig till en kund även om det inte är hon själv som slaktar och grillar den, och så ska jag också tänka. Därför tar jag hjälp av mitt nätverk för att göra de jobb jag har på gång nu. En av de duktigaste personerna jag känner på WordPress är Sanna Stefansson och henne vill jag gärna jobba med, så vi har bestämt oss för att skapa lite magi ihop! Det ser jag fram emot!

Sanna hittar du på Twitter, följ henne gärna, hon tipsar alltid om bra länkar och sidor som man själv inte hinner leta upp och hinner ändå med att vara personlig och rolig. Senaste tipset är från bloggen Copyblogger, om hur man ska tänka om sin blogg, och sitt liv:

”If you want to succeed, you can’t wait for the world to give you attention the way a cripple waits for food stamps to arrive in the mail. You have to be a warrior. You have to attack with the madness of a mother whose child is surrounded by an army of predators.

Because, let’s face it, your ideas are your children. Their future is as tender and delicate as that of any newborn.

You can’t just write them down and expect them to succeed. Writing isn’t about putting words on the page, any more than being a parent is about the act of conception. It’s about breathing life into something and then working to make sure that life becomes something beautiful.

That means spending ten hours on a post, instead of 30 minutes.

That means writing a guest post every week, instead of one every few months.

That means asking for links without any shame or reservation, not because you lack humility, but because you know down to the depths of your soul that what you’ve done is good.

You have to realize that your blog is more than just a collection of ones and zeros floating through cyberspace. It’s more than the words on the page. Your blog is a launchpad for your ideas, and you are the rocket fuel that lifts them off the ground.

So burn it up, baby.

Your ideas are counting on you.

About the Author: Jon Morrow is Associate Editor of Copyblogger and Cofounder of Partnering Profits. Get more from Jon on twitter.”