Jag har väl sällan blivit så glad som när jag såg Apolivas omtalade reklamfilm för första gången. Äntligen! Slut på stön, bubbel och blomster, in med lite äkta, rå känsla i duschen! Tack Stakka Bo, det var verkligen på tiden! Jag riktigt jublade hemma i soffan!
Ack, så ensam jag var om att tycka det.

Nu har Apoliva tänkt om, gjort en ny reklamfilm och tagit hjälp av kommentarerna som de fått in på sin blogg. De lutade sig mot några grundstenar:

  1. Vi skall fortsätta att tolka För svenska förhållanden, eftersom det är vad Apoliva handlar om.
  2. Det skall kännas sensuellt, nordiskt och naturligt. Långt ifrån den plastiga känslan som finns i mycket reklam för hudvård och kosmetik.
  3. Vi skall försöka att inte skrämmas den här gången.
  4. Musiken skall spela en viktig roll.

Läs mer om Apolivas nya reklamfilm och se det färdiga resultatet på Något smart.